Hoe kun je als KCC in de overheidssector snel opschalen en flexibel blijven in tijden van crisis, calamiteiten of onderbezetting en wat doet dit met je informatievoorziening? Hierbij behandelen we diverse praktijkvoorbeelden uit het afgelopen bijzondere jaar en kijken we vooruit naar de toekomst.
Deze praktijkcase wordt aangeboden door SIM en vindt plaats van 10.50 – 11.30 uur, tijdens het KCC Congres op donderdag 7 oktober a.s.
Het KCC Congres is al 11 jaar een uniek congres over Klantcontact, Dienstverlening, Communicatie en Participatie. Elk jaar komen 150 tot 200 bezoekers bijeen voor inspirerende visies van topsprekers en het uitwisselen van praktijkervaringen binnen de overheid; van gemeente, waterschap, ministerie, veiligheidsregio, ZBO, politie en woningcorporatie tot aanverwant het zorg- en onderwijsdomein.
Registreer je nu voor € 345,-, de tweede en derde persoon van dezelfde organisatie krijgen 50% korting op deelname. Klik hier voor meer informatie en registratie.