Verder met dienstverlening, communicatie en participatie
Op dinsdag 8 oktober vindt de 10e editie plaats van het KCC Congres! Sinds de oprichting van het congres is klantcontact in overheidsorganisaties geëvolueerd van het programma Antwoord tot het samenwerken en zelfs de integratie met andere afdelingen. Ook tijdens de jubileumeditie staat de verdergaande professionalisering rondom dienstverlening, communicatie en participatie centraal. Dat doen we door het brengen van inspirerende visies en het delen van praktijkcases van gemeenten en andere overheidsorganisaties.
Inschrijven
Deelname aan het KCC Congres kost € 295,- per persoon. Schrijf in voor 1 juli en ontvang € 50,- korting! Bovendien betaalt elke 2e inschrijving van dezelfde organisatie slechts de helft van de deelnameprijs. www.kcc-congres.nl
Keynote bijdragen van:
Renata Verloop, helpt organisaties in de publieke sector met het vernieuwen en anders inrichten van hun communicatie
Johan de Jager, Gemeentesecretaris, Gemeente Bodegraven-Reeuwijk en verbonden aan De Organisatie Coach
Sydney Brouwer, spreker en specialist op het gebied van klantgerichtheid en klantbeleving
WAT HEBBEN WIJ TE BIEDEN?
– een uniek en branche-specifiek congres over klantcontact, dienstverlening, communicatie en participatie
– top keynote sprekers
– actuele praktijkcases van gerenommeerde organisaties
– interactie met sprekers en vakgenoten
– een leerzame dag in een uitstekende ambiance
Het KCC Congres is al 10 jaar hét platform voor klantcontact, dienstverlening, communicatie en particpatie in overheidsorganisaties. Het congres zit boordevol met kennis, inspiratie en contacten en vindt op 8 oktober plaats in het Spant te Bussum. Voor meer informatie: www.kcc-congres.nl