CALL FOR PAPERS

Heeft u een inspirerende KCC praktijkcase en bent u werkzaam in een overheidsorganisatie? Stuur deze in!
De 10e editie van het KCC Congres vindt plaats op dinsdag 8 oktober a.s. in het Spant te Bussum. Dit jaar is het thema: De menselijke factor in (digitaal) klantcontact.
Voor deze jubileumeditie zijn op zoek naar een aantal aansprekende praktijkcases, die toepasbaar zijn op de overheidssector. Heeft u ervaringen buiten de branche, maar ziet u raakvlakken binnen het thema? Laat ons dan weten dat u een inhoudelijke bijdrage kunt leveren. Vul onderstaand formulier volledig in vóór 17 juni a.s.

CKC Seminars beoordeelt alle voorstellen op inhoud en samenhang met de thema’s. Uiterlijk 27 juni hoort u of het voorstel geaccepteerd is. Wij gaan ervan uit dat u dan dinsdag 8 oktober de hele dag beschikbaar bent. U presenteert deze praktijkcase 1x in het parallelle programma voor de duur van 25-30 minuten.

Voorwaarden:

  • Alléén voorstellen die worden ingediend via het bijgevoegde formulier worden gehonoreerd.
  • We zijn op zoek naar innovatieve KCC praktijkcases: KCC managers/ directeuren, projectleiders of bestuurders met een visie op klantcontact, communicatie, dienstverlening en participatie werkzaam in de overheid.
  • Het onderwerp van de presentatie past binnen het thema en heeft echt (actuele) meerwaarde voor de andere deelnemers.

Lezingen met commerciële doeleinden kunnen niet worden geplaatst. Hiervoor kunt u via de ‘participantenpagina’ informatie opvragen, deelname met stand of lezing (praktijkcase/workshop) behoort tot de mogelijkheden.