Congresprogramma bekend

Op donderdag 7 oktober 2021 organiseert CKC Seminars de 11e editie van het KCC congres, met als thema: Vóórbij het KCC?! Zet nu de stap naar een klantgerichte, vraaggerichte en mensgerichte overheid.

Het KCC Congres is al 11 jaar een uniek congres over Klantcontact, Dienstverlening, Communicatie en Participatie. Elk jaar komen 150-200 bezoekers bijeen voor inspirerende visies van topsprekers en het uitwisselen van praktijkervaringen binnen de overheid; van gemeente, waterschap, ministerie, veiligheidsregio, ZBO, politie en woningcorporatie tot aanverwant het zorg- en onderwijsdomein.

De volgende keynote sprekers geven inspiratie:

  • Ben je een nummertje of voel je je geholpen?
    Dagvoorzitter Joost van der Wal, spreker & (bestuurs)adviseur in het publiek domein en strategisch adviseur Gemeente Bodegraven-Reeuwijk
  • Op welk deel van het schaakbord speelt een KCC eigenlijk?
    Jaap Peters, Managementgoeroe, Auteur van o.a. ‘Rijnlands Organiseren’, ‘Het Rijnland Praktijkboekje’ en de bestsellers ‘Intensieve menshouderij’ en ‘Nieuw Europees Organiseren’, en organisatieactivist, DeLimes organisatie-her-ontwikkeling
  • Human2Human: zakelijk onweerstaanbaar aantrekkelijk zijn voor klanten
    Daniëlle de Jonge, Klantrelatie-expert en auteur van ‘Human2Human: de nieuwe klantrelatie’, ‘Verleid de klant’ en ‘Extreem klantgericht’.
  • Met afstand de beste manier van werken, ook voor het KCC?
    Arjen Banach, Organisatiefuturoloog en veelgevraagd spreker over werken en leidinggeven op afstand, verandering, innovatie, leiderschap en werkgeluk. Auteur van ‘Organisatievibe & Remote Leiderschap’ en podcast ‘Toekomst van Werk’.

Plenair dialoog

We gaan in dialoog over deze verdergaande professionalisering rondom klantcontact, dienstverlening, communicatie en participatie, met:

  • Jorinde ter Mors, Voorzitter Vereniging Directeuren en Publieksdiensten (VDP) en Directeur Publieksdienstverlening, Gemeente Utrecht
  • Mohamed el Achkar, Lid raad van bestuur Woonstad Rotterdam en voormalig Algemeen Directeur Publiekszaken Gemeente Den Haag en Adjunct Directeur Bedrijfsvoering Politie Haaglanden
  • Caroline Luttmer, Hoofd Ombudsplein (i.e. het KCC) van de Nationale ombudsman

Met praktijkcases van o.a.:
Gemeente Tilburg, GGD Brabant-Zuidoost, Woonstad Rotterdam, Gemeente Oss en Politie Nederland, KWH en Thuisvester, Gemeente Schagen, A&O fonds Gemeenten en Gemeente Rotterdam.

Interactieve sessies

  • Door de coronacrisis zijn klantcontactcentra (KCC) bij overheidsorganisaties belangrijker dan ooit!
    Jerry Downing, Social media-deskundige en Oprichter Publiek Interactief
  • Hoe kan je échte veranderingen doorvoeren in je KCC? Van kostenpost naar opbrengstenkans!
    Feike Cats,  Klanthousiasme- en verleuker expert, auteur en directeur van Houden van Klanten
    Quirine van der Hoop, plaatsvervangend hoofd deelnemer service, Goede Doelen Loterijen

Het KCC Congres is al 11 jaar een uniek congres over Klantcontact, Dienstverlening, Communicatie en Participatie. Elk jaar komen 150 tot 200 bezoekers bijeen voor inspirerende visies van topsprekers en het uitwisselen van praktijkervaringen binnen de overheid; van gemeente, waterschap, ministerie, veiligheidsregio, ZBO, politie en woningcorporatie tot aanverwant het zorg- en onderwijsdomein.

Registreer je nu voor € 345,-, de tweede en derde persoon van dezelfde organisatie krijgen 50% korting op deelname. Klik hier voor meer informatie en registratie.

Overzicht nieuws

Ontvang als eerste informatie en aanbiedingen over het KCC Congres en jouw interessegebieden.
Meld je aan voor onze nieuwsbrief en ontvang een code voor €50,- korting op deelname aan een congres naar keuze!

AANMELDEN