Op donderdag 7 oktober 2021 organiseert CKC Seminars de 11e editie van het KCC congres, met als thema: Vóórbij het KCC?! Zet nu de stap naar een klantgerichte, vraaggerichte en mensgerichte overheid.
Het KCC Congres is al 11 jaar een uniek congres over Klantcontact, Dienstverlening, Communicatie en Participatie. Elk jaar komen 150-200 bezoekers bijeen voor inspirerende visies van topsprekers en het uitwisselen van praktijkervaringen binnen de overheid; van gemeente, waterschap, ministerie, veiligheidsregio, ZBO, politie en woningcorporatie tot aanverwant het zorg- en onderwijsdomein.
De volgende keynote sprekers geven inspiratie:
Plenair dialoog
We gaan in dialoog over deze verdergaande professionalisering rondom klantcontact, dienstverlening, communicatie en participatie, met:
Met praktijkcases van o.a.:
Gemeente Tilburg, GGD Brabant-Zuidoost, Woonstad Rotterdam, Gemeente Oss en Politie Nederland, KWH en Thuisvester, Gemeente Schagen, A&O fonds Gemeenten en Gemeente Rotterdam.
Interactieve sessies
Het KCC Congres is al 11 jaar een uniek congres over Klantcontact, Dienstverlening, Communicatie en Participatie. Elk jaar komen 150 tot 200 bezoekers bijeen voor inspirerende visies van topsprekers en het uitwisselen van praktijkervaringen binnen de overheid; van gemeente, waterschap, ministerie, veiligheidsregio, ZBO, politie en woningcorporatie tot aanverwant het zorg- en onderwijsdomein.
Registreer je nu voor € 345,-, de tweede en derde persoon van dezelfde organisatie krijgen 50% korting op deelname. Klik hier voor meer informatie en registratie.
Ontvang als eerste informatie en aanbiedingen over het KCC Congres en jouw interessegebieden.
Meld je aan voor onze nieuwsbrief en ontvang een code voor €50,- korting op deelname aan een congres naar keuze!