Programma bekend KCC Congres

Op donderdag 10 oktober 2024 organiseert CKC Seminars de 14e editie van het KCC Congres in het Spant! te Bussum, met als thema: Werken volgens de bedoeling van het KCC De brug slaan tussen beleid, burger en medewerker. Laat je inspireren door onze keynotes, praktijksessies en interactieve sessies! Bekijk hier het volledige programma!

Inspirerende keynote visies

  • Dagvoorzitter Otto Thors, Adviseur, Spreker, Podcast- host De Publieke Ruimte
  • Diana Starmans, Raad van Bestuur, Sociale Verzekeringsbank
  • Go Digital, Stay Human Christian Kromme,Thought leader / Keynote Speaker / Best Selling Author

Parallelsessies ronde A

  • De perfecte balans tussen standaardisering, Automatisering en de menselijke maat
    Willemijn Ronde, Content specialist, gemeente Borger-Odoorn
    Anouk Schipper, Kwaliteitsmedewerker Dienstverlening, gemeente Borger-Odoorn
    Kevin Sonnenschein – Hainel, Procesbegeleider Klantcontactcenter, gemeente Heerlen
  • Ontdek de Kracht van Omnichannel Dienstverlening!
    Kris Jacobs, Solution Architect, Brightfox
  • Coachen op gespreksvaardigheden en eigenaarschap: hoe maak je écht het verschil?
    Elviera Oude Luttikhuis, Afdelingshoofd Publiekscentrum, gemeente Oss
    Aquine Zondag, Manager Publieksdienstverlening, gemeente Hengelo
    Anouk de Leeuw, Trainer, Coach en Adviseur, Ocaro

Parallelsessies ronde B

  • Klantcontact als motor voor verbeteren klantreis
    Paul Likumahua, Head Of Consulting & Business Services, StrateX
  • Meten is weten! Hoe je snel en laagdrempelig de effectiviteit van je dienstverlening peilt!
    Visma Circle
  • Gouden lessen van gemeenten: hoe goed ken jij je inwoner en hoe speel je hierop in?
    Jeske Gunterman, Consultant, Morgens
    Myrna van Dongen, Consultant, Morgens
    Joyce Luk, Consultant, Morgens

Parallelsessies ronde C

  • KCC en de menselijke maat Hoe geven we meer ruimte voor dat wat nodig is? Van ‘Overheid’ heeft Antwoord’ naar ‘Overheidsloket’
    Petra Bout, Regisseur stedelijke dienstverlening, Gemeente Enschede
  • Van re-actieve naar pro-actieve dienstverlening
    Christiaan Koenders, Manager Klantcontact, Ymere
  • De ins en outs van “Signalen”
    Jacco Brouwer, Community Manager Signalen, VNG
  • Gouden lessen van gemeenten: hoe goed ken jij je inwoner en hoe speel je hierop in?
    Jeske Gunterman, Consultant, Morgens
    Myrna van Dongen, Consultant, Morgens
    Joyce Luk, Consultant, Morgens

Parallelsessies ronde D

  • Er zit een mens achter het dossier
    Jan Roelof Steenbergen, Eigenaar, Jan Roelof Steenbergen Dienstverlening
  • Gemeente Amsterdam
    Jan Coen Hulleman, Forecaster, gemeente Amsterdam
    Robert Dijkhuis, Manager Operations Dienstverlening, gemeente Amsterdam

Meld je nu aanen betaal €395,- excl. BTW per persoon! De tweede persoon van dezelfde (non-profit) organisatie kan zich met 50% korting registreren en betaalt slechts € 197,50,-. Klik hier om aan te melden!

Overzicht nieuws