Keynote sprekers

Joost van der Wal
Joost van der Wal

Spreker & (Bestuurs)Adviseur in het publieke domein en Strategisch Adviseur Gemeente Bodegraven-Reeuwijk

Jaap Peters
Jaap Peters

Managementgoeroe, Auteur van o.a. ‘Rijnlands Organiseren’, ‘Het Rijnland Praktijkboekje’ en de bestsellers ‘Intensieve menshouderij’ en ‘Nieuw Europees Organiseren’, en organisatieactivist, DeLimes organisatie-her-ontwikkeling

Daniëlle de Jonge
Daniëlle de Jonge

Klantrelatie-expert en auteur van ‘Human2Human: de nieuwe klantrelatie’, ‘Verleid de klant’ en ‘Extreem klantgericht’

Arjen Banach
Arjen Banach

Organisatiefuturoloog en veelgevraagd spreker over werken en leidinggeven op afstand, verandering, innovatie, leiderschap en werkgeluk. Met zijn boeken Organisatievibe & Remote Leiderschap en podcast ‘Toekomst van Werk’  geeft hij een inkijk bij de meest opvallende bedrijven in Nederland en spreekt hij de grootste dwarsdenkers en visionairs op het gebied van organisatiecultuur.

Plenaire dialoog

Jorinde ter Mors
Jorinde ter Mors

Voorzitter Vereniging Directeuren en Publieksdiensten (VDP) en Directeur Publieksdienstverlening, Gemeente Utrecht

“Er is ruimte nodig, om maatwerk te leveren”

Mohamed El Achkar
Mohamed El Achkar

Lid raad van bestuur Woonstad Rotterdam en voormalig Algemeen Directeur Publiekszaken Gemeente Den Haag en Adjunct Directeur Bedrijfsvoering Politie Haaglanden

“De menselijke maat en verscheidend is de sleutel tot succes in de dienstverlening”

Caroline Luttmer
Caroline Luttmer

Hoofd Ombudsplein (i.e. het KCC) van de Nationale ombudsman

“Toegankelijkheid, verantwoordelijkheid en menselijk contact zijn voor ons de belangrijkste kernwaarden van overheidsdienstverlening.”

Praktijksprekers

Marjon van der Maat
Marjon van der Maat

Afdelingshoofd Dienstverlening, Gemeente Tilburg en bestuurslid van de Klantenservice Federatie namens de inhouse contactcenters.

Jeroen Stam
Jeroen Stam

Projectleider, A&O fonds Gemeenten

Bjorn Dirkse
Bjorn Dirkse

Procesmanager Innovatie, Afdeling Dienstverlening, Gemeente Rotterdam. Gemeente Rotterdam is Winnaar GemeenteDeler 2021 thema ‘Corona’ en is genomineerd voor de computable awards, categorie ‘Digitale Innovatie’

Alexander Meijer
Alexander Meijer

Gemeentesecretaris/Algemeen Directeur, Gemeente Schagen

Anja van Egmond
Anja van Egmond

Adviseur Dienstverlening, Gemeente Schagen

Elviera Oude Luttikhuis
Elviera Oude Luttikhuis

Teamleider Klanten Contact Centrum, Gemeente Oss

Edwin Dorland
Edwin Dorland

Projectleider dienstverlening, Politie Nederland

Thijs van Geenen
Thijs van Geenen

Adviseur, KWH, het landelijke kennis- en kwaliteitscentrum voor en door woningcorporaties. KWH is een coöperatieve vereniging opgericht door corporaties zelf. En werken van oudsher collegiaal en gelijkwaardig samen vanuit een gedeelde missie, sociale betrokkenheid en hart voor huurders.

Robin van Dorland
Robin van Dorland

Manager Klantcontacten, Woonstad Rotterdam

Bjorn Terlouw
Bjorn Terlouw

Customer Experience Expert, Woonstad Rotterdam

Jerry Downing
Jerry Downing

Oprichter Publiek Interactief – advies, support & training I Service Quality Specialist Transavia

Feike Cats
Feike Cats

Klanthousiasme- en verleuker expert, auteur en directeur van Houden van Klanten en van 1 maart tot 1 september 2021 interim hoofd deelnemer service bij de Goede Doelen Loterijen

“Óok in de wereld van Klant Contact Centra heeft een enthousiaste medewerker en klant een verhaal!”

Quirine van der Hoop
Quirine van der Hoop

plaatsvervangend hoofd deelnemer service, Goede Doelen Loterijen

Tim Spijksma
Tim Spijksma

Projectmanager, GGD Brabant-Zuidoost

Monique Zeeuw
Monique Zeeuw

Eigenaar, Moniek regelt

Esther Goos
Esther Goos

CEO Scooperz – Agency for social media & influencers

Mathilde Koniuszek
Mathilde Koniuszek

Teamleider KCC Wonen, Thuisvester

Joost Groenestein
Joost Groenestein

Projectleider Digitalisering en Dataficering, A&O fonds Gemeenten

Adviesraad

Feike Cats
Feike Cats

Klanthousiasme- en verleuker expert, auteur en directeur van Houden van Klanten en van 1 maart tot 1 september 2021 interim hoofd deelnemer service bij de Goede Doelen Loterijen

“Óok in de wereld van Klant Contact Centra heeft een enthousiaste medewerker en klant een verhaal!”

Suzanne Kursten
Suzanne Kursten

Programmamanager/ Strategisch Adviseur Dienstverlening VNG Realisatie en Directeur Vereniging Directeuren Publieksdiensten (VDP)

“Slim samenwerken, kijken hoe iets wél kan door van buiten naar binnen te kijken”

Jan van Ginkel
Jan van Ginkel

Concerndirecteur/Loco-provinciesecretaris, Provincie Zuid-Holland en auteur van het boek ‘Werkvonken naar wakker gemeenschappen – 50 algoritmes voor meervoudigheid’

“Als kantelen doordraaien wordt”

Asha Narain
Asha Narain

Hoofdredacteur, Publiek Denken

“KCC als spin-in-het-web”

Mohamed El Achkar
Mohamed El Achkar

Lid raad van bestuur Woonstad Rotterdam en voormalig Algemeen Directeur Publiekszaken Gemeente Den Haag en Adjunct Directeur Bedrijfsvoering Politie Haaglanden

“De menselijke maat en verscheidend is de sleutel tot succes in de dienstverlening”

Ontvang als eerste informatie en aanbiedingen over het KCC Congres en jouw interessegebieden.
Meld je aan voor onze nieuwsbrief en ontvang een code voor €50,- korting op deelname aan een congres naar keuze!

AANMELDEN