Werken volgens de bedoeling van het KCC
De brug slaan tussen beleid, burger en medewerker
Tijdens de 14e editie van het KCC Congres staat de balans centraal. Hoe balanceer je het KCC tussen beleid, burger en medewerker? En tussen efficiency, technologie en de menselijke maat? Met hierbij ruimte voor de KCC professional voor interpretatie en maatwerk?
Door de toenemende regelgeving, complexiteit van de regelgeving, een veeleisende maatschappij, mondige burgers en een nog altijd krappe arbeidsmarkt, vraagt dit om visie en daadkracht. Visie om de juiste harmonie te bereiken tussen standaardisering, automatisering en menselijke maat. Daadkracht om het KCC extern, maar zeker ook intern, op de kaart te zetten.
Het KCC congres is na 14 jaar uitgegroeid tot het meest succesvolle en langstlopende congres op het gebied van klant contact centra binnen de overheid en – en woningcorporatiesector. We delen visies en ervaringen, met als voornaamste doel aanknopingspunten te bieden voor een verbeterde dienstverlening en optimale inzet van het KCC. Hoe breng jij klant denken in de praktijk bij jouw organisatie? Wat kunnen we leren van elkaar?
Call for Papers
Wij zijn op zoek naar aansprekende praktijkcases, die toepasbaar zijn op verschillende sectoren. Heb je suggesties voor een interessante praktijkcase, praktische tips, thema’s of een heldere visie? Heb je ervaringen buiten de branche, maar zie je raakvlakken binnen het thema? Dien dan vóór 31 mei een suggestie in.
Aanmelden
Interesse om als deelnemer het congres te bezoeken? Meld je dan voor 31 mei aan en profiteer van €100,- vroegboekkorting en betaal slechts €295,- excl. BTW. De 2e persoon van dezelfde organisatie kan deelnemen met 50% korting. Klik hier voor meer informatie en aanmelden.