Thema KCC Congres - Het moderne KCC: van visitekaartje naar strategisch partner

Het KCC is dé cruciale link tussen overheden en de burger. Toch ligt nog vaak het accent op het KCC als uitvoerend sluitstuk van overheidsbeleid. Het moderne KCC is echter veel meer. Het is een bron van informatie voor beleid en verdient een strategische rol. Om het beleid, de uitvoering en de beleving van de burger (vooraf) beter in lijn te krijgen. En om het KCC aantrekkelijker te maken voor gedreven professionals. Want een tevreden medewerker leidt tot tevreden burgers.

Maar hoe pakken we dit aan? Wat vraagt dit van het leiderschap van het KCC? Hoe zet je technologie in om ruimte te maken voor “de menselijke maat”, voor zowel burger als medewerker? En hoe kan data-gedreven werken de businesscase van het KCC verduidelijken?

Het KCC moet zichzelf op de kaart zetten als strategisch partner binnen de organisatie. Hoe kun je als KCC-manager proactief deze zichtbaarheid en waardering bewerkstelligen? Tijd voor praktische tips om het KCC op de kaart te krijgen en te behouden als waardevol onderdeel van de organisatie én aantrekkelijke werkgever.

Ook dit jaar bouwen we met de adviesraad aan een inspirerend programma. Graag stellen we de adviesraad voor:

  • Feike Cats, Klanthousiasme- en verleuker expert, auteur en directeur van Houden van Klanten
  • Suzanne Kursten, Programmamanager Werk aan Uitvoering, Ministerie van SZW
  • Fun Zeegers, Uitgever, Klantcontact.nl
  • Jorinde ter Mors, Directeur Publiekszaken en Dienstverlening, VDP
  • Manuela Mans, Coördinator Contactcentrum en Informatiediensten, Provincie Zuid-Holland

Het KCC congres is na 13 jaar uitgegroeid tot het meest succesvolle en langstlopende congres op het gebied van klant contact centra binnen de overheid en – en woningcorporatiesector.

Wij zijn op zoek naar aansprekende praktijkcases, die toepasbaar zijn op verschillende sectoren. Heeft u suggesties voor een interessante praktijkcase, praktische tips, thema’s of een heldere visie? Heeft u ervaringen buiten de branche, maar ziet u raakvlakken binnen het thema? Dien dan vóór 1 juni een suggestie in.

Interesse om als deelnemer het congres te bezoeken? Meld je dan voor 1 juni aan en profiteer van €100,- vroegboekkorting en betaal slechts €295,- excl. BTW. De 2e persoon van dezelfde organisatie kan deelnemen met 50% korting. Klik hier voor meer informatie en aanmelden.

Overzicht nieuws

Ontvang als eerste informatie en aanbiedingen over het KCC Congres en jouw interessegebieden.
Meld je aan voor onze nieuwsbrief en ontvang een code voor €50,- korting op deelname aan een congres naar keuze!

AANMELDEN