Onze overheid biedt haar burgers hulp wanneer ze die nodig hebben. Maar wat als je er zelf even niet meer uitkomt? Waar kan je terecht? Waar begin je als er mogelijk meerdere instanties bij betrokken zijn? Programma 1 Loket onderzoekt hoe deze dienstverlening beter kan. Het zou daarbij niet moeten uitmaken bij welke instantie of organisatie de burger aanklopt; de overheid werkt gezamenlijk aan een oplossing. Programma 1 Loket | Dienstverlening | Werk aan Uitvoering
Astrid van den Biggelaar, Programmamanager, 1 Loket
Latara Schellen, Onderzoekscoördinator, 1 Loket
Jacco Walters, Projectleider, 1 Loket
Het KCC congres is na 12 jaar uitgegroeid tot het meest succesvolle en langstlopende congres op het gebied van klant contact centra binnen de overheid en – en woningcorporatiesector. We delen visies en ervaringen, met als voornaamste doel aanknopingspunten te bieden voor een verbeterde dienstverlening en optimale inzet van het KCC. Hoe breng jij klantdenken in de praktijk bij jouw organisatie?
Schrijf je nu in voor het KCC Congres op donderdag 13 oktober. Elke 2e deelnemer ontvang 50% korting op de deelnameprijs. Klik hier voor meer informatie en registratie.