Call for Papers geopend

In deze bizarre tijden laat zien hoe belangrijk de mensen binnen de klant contact centra’s zijn. Mensen hebben enorm veel vragen en dit legt een grote druk op de medewerkers van de contact centers.  Dit treft elke branche. We mogen dan ook heel trots zijn deze mensen! Veel bedrijven hebben enorme sprongen gemaakt. Op donderdag 1 oktober organiseren wij de 11e editie van het KCC Congres. Met jaarlijks 200 deelnemers is het KCC Congres uitgegroeid tot hét congres op het gebied van klant contact centra binnen de overheid, zoals ministeries, provincies, gemeenten en waterschappen.

We zijn op zoek naar interessante, leerzame en vermakelijke praktijkverhalen die toepasbaar zijn op de overheidssector. Heeft u suggesties voor een interessante actuele praktijkcase, praktische tips, thema’s of een heldere visie? Of zijn er ervaringen buiten de overheid, maar ziet u raakvlakken binnen het thema? Vul het formulier volledig in vóór 1 mei a.s.

CKC Seminars beoordeelt alle voorstellen op inhoud en samenhang met de thema’s. Uiterlijk 21 juni hoor je of het voorstel geaccepteerd is. Wij gaan ervan uit dat je dan dinsdag 1 oktober de hele dag beschikbaar bent. Je presenteert deze praktijkcase 1x in het parallelle programma voor de duur van 25-30 minuten.

Voorwaarden:

  • Alléén voorstellen die worden ingediend via het bijgevoegde formulier worden gehonoreerd.
  • We zijn op zoek naar innovatieve KCC praktijkcases: KCC managers/ directeuren, projectleiders of bestuurders met een visie op klantcontact, communicatie, dienstverlening en participatie werkzaam in de overheid.
  • Het onderwerp van de presentatie past binnen het thema en heeft echt (actuele) meerwaarde voor de andere deelnemers.

Lezingen met commerciële doeleinden kunnen niet worden geplaatst. Hiervoor kun je via de ‘participantenpagina’ informatie opvragen, deelname met stand of lezing (praktijkcase/workshop) behoort tot de mogelijkheden.

Interesse als bezoeker? De vroegboekkorting geldt nog tot  1 juli!
Dit jaar hebben we maximaal 200 plaatsen. Schrijf u nu in en ontvang  €50,- korting

Het KCC Congres is al 11 jaar hét platform voor klantcontact, dienstverlening, communicatie en particpatie in overheidsorganisaties. Het congres zit boordevol met kennis, inspiratie en contacten en vindt op 1 oktober plaats in het Spant te Bussum. Voor meer informatie: www.kcc-congres.nl

 

Overzicht nieuws

Ontvang als eerste informatie en aanbiedingen over het KCC Congres en jouw interessegebieden.
Meld je aan voor onze nieuwsbrief en ontvang een code voor €50,- korting op deelname aan een congres naar keuze!

AANMELDEN