In deze bizarre tijden laat zien hoe belangrijk de mensen binnen de klant contact centra’s zijn. Mensen hebben enorm veel vragen en dit legt een grote druk op de medewerkers van de contact centers. Dit treft elke branche. We mogen dan ook heel trots zijn deze mensen! Veel bedrijven hebben enorme sprongen gemaakt. Op donderdag 7 oktober organiseren wij de 11e editie van het KCC Congres. Met jaarlijks 200 deelnemers is het KCC Congres uitgegroeid tot hét congres op het gebied van klant contact centra binnen de overheid, zoals ministeries, provincies, gemeenten en waterschappen.
We zijn op zoek naar interessante, leerzame en vermakelijke praktijkverhalen die toepasbaar zijn op de overheidssector. Heeft u suggesties voor een interessante actuele praktijkcase, praktische tips, thema’s of een heldere visie? Of zijn er ervaringen buiten de overheid, maar ziet u raakvlakken binnen het thema? Vul het formulier volledig in vóór 9 juli a.s.
CKC Seminars beoordeelt alle voorstellen op inhoud en samenhang met de thema’s. Uiterlijk 21 juli hoor je of het voorstel geaccepteerd is. Wij gaan ervan uit dat je dan donderdag 7 oktober de hele dag beschikbaar bent. Je presenteert deze praktijkcase 1x in het parallelle programma voor de duur van 25-30 minuten.
Voorwaarden:
Lezingen met commerciële doeleinden kunnen niet worden geplaatst. Hiervoor kun je via de ‘participantenpagina’ informatie opvragen, deelname met stand of lezing (praktijkcase/workshop) behoort tot de mogelijkheden.
De 11e editie van het KCC Congres vindt plaats op donderdag 7 oktober 2021 in het Spant te Bussum. De deelnameprijs bedraagt € 345,- (non-profit) excl. BTW per persoon. De tweede persoon van dezelfde (non-profit) organisatie kan zich met 50% korting registreren en betaalt slechts € 172,50,-. Registreer vóór 9 juli en profiteer van de early bird korting: betaal slechts € 245,- excl. BTW. Registeren kan via deze pagina.