Op donderdag 11 oktober vindt de 9e editie van het KCC Congres plaats. Met jaarlijks 200 deelnemers is het KCC Congres uitgegroeid tot hét congres op het gebied van klant contact centra binnen de overheid, zoals ministeries, provincies, gemeenten en waterschappen en woningcorporaties.
Heeft u een inspirerende KCC praktijkcase en bent u werkzaam in de overheid of bij een woningcorporatie?
Wij zijn op zoek naar een aantal aansprekende praktijkcases, die toepasbaar zijn op de overheidssector of bij woningcorporaties. Heeft u suggesties voor een interessante praktijkcase, praktische tips, thema’s of een heldere visie? Heeft u ervaringen buiten de branche, maar ziet u raakvlakken binnen het thema? Bekijk de voorwaarden en dien vóór 12 juni een suggestie in.
Voorwaarden:
Alle voorstellen worden op inhoud, diversiteit en samenhang met de thema’s beoordeeld. Uiterlijk 21 juni hoort u of het voorstel geaccepteerd is. Wij gaan ervan uit dat u dan donderdag 11 oktober de hele dag beschikbaar bent. De praktijkcases duren 25-30 minuten.
Interesse als bezoeker? De vroegboekkorting geldt nog tot 1 augustus!
Dit jaar hebben we maximaal 200 plaatsen. Schrijf u nu in en ontvang €50,- korting
Het KCC Congres is al 9 jaar hét platform voor klantcontactprofessionals in de overheid en woningcorporaties. Het congres zit boordevol met kennis, inspiratie en contacten en vindt op 11 oktober plaats in het Spant te Bussum. Voor meer informatie: www.kcc-congres.nl