Congresprogramma bekend

Op donderdag 12 oktober vindt de 13e editie van het KCC Congres plaatst. Dit jaar met als thema: Het moderne KCC: van visitekaartje naar strategisch partner.
Bekijk hier het volledige programma met inspirerende keynotes, praktijksessies en interactieve sessies.

Inspirerende keynote visies

  • Dagvoorzitter
    Otto Thors, Adviseur, spreker, hoofdredacteur en innovator
  • De Digital Decade: versnelling in digitale dienstverlening
    Sophie van Velzen, Coördinerend strategisch Adviseur Digitalisering Europa, VNG
    Jonas Onland, Programmaleider Digitalisering en Europa, VNG 
  • Denken we wel commercieel genoeg?
    Danny Colijn, Directeur Dienstverlening, Gemeente Rotterdam
  • Het KCC is geen Calimero, maar een cruciaal onderdeel van de overheid!
    Daniël Timmermans, Hoofd Nederland Wereldwijd, Ministerie van Buitenlandse Zaken

Ronde A

  • Aangeboden door Salesfoce
  • De kunst & winst van eenvoud: case Versimpelteam gemeente Zwolle
    Gerda van de Bunt, Projectleider Versimpelteam, Gemeente Zwolle
    Inge Maas, Sectiehoofd KCC, Gemeente Zwolle
  • Hoe de virtuele agent Wout burgers en Politie verbindt
    Caspar Doing, Product Owner, Politie.nl en virtueel agent Wout
  • Van KCC via Servicepartner naar Power Centre
    Matthijs Wijga, Onderzoeker en Adviseur, PubliContact
    Coen Raijer, Onderzoeker en Adviseur, PubliContact

Ronde B

  • Vertrouwen realiseren in gemeentelijke dienstverlening: Een reis van onderzoek naar praktijk
    Arjen van Eeuwen, CEO, DMCC Group/TQIS
    Maurice Hartsinck, Business Manager, DMCC Group/TQIS

    Jolanda van Wijk, Adviseur Dienstverlening, Gemeente Wageningen
  • Leer-werktrajecten bij KCC Meierijstad: meer dan extra handjes
    Dorothee de Louw, Adviseur Dienstverlening, Gemeente Meierijstad
  • DIT is nodig, casus Wet Open Overheid
    Holger Peters, Webmaster en Informatieadviseur, Gemeente Buren

Ronde C

  • Op weg naar excellent klantcontact met ISO 18295
    Roel Masselink, directeur van de Klantenservice Federatie (KSF)
    Dirk Berkens, Operationeel Manager KCC, Rijksdienst voor Wegverkeer (RDW)
  • De maatschappelijke waarde van data uit het KCC: verbeteren vanuit klantsignalen
    Evelien Klomps, Procesmanager klantsignalen en complimenten, Gemeente Rotterdam
  • MijnZaken, track & trace vanuit KCC ook voor uw inwoners?
    Zakia Boucetta, Programmamanager Omnichannel, VNG Realisatie
    Sophia Schönher, Projectleider, Gemeente Tilburg 

Meld je nu aan en betaal €395,- excl. BTW per persoon! De tweede persoon van dezelfde (non-profit) organisatie kan zich met 50% korting registreren en betaalt slechts € 197,50,-
Klik hier om aan te melden

 

Overzicht nieuws