Congresprogramma bekend

Op donderdag 12 oktober vindt de 13e editie van het KCC Congres plaatst. Dit jaar met als thema: Het moderne KCC: van visitekaartje naar strategisch partner.
Bekijk hier het volledige programma met inspirerende keynotes, praktijksessies en interactieve sessies.

Inspirerende keynote visies

  • Dagvoorzitter
    Otto Thors, Adviseur, spreker, hoofdredacteur en innovator
  • De Digital Decade: versnelling in digitale dienstverlening
    Sophie van Velzen, Coördinerend strategisch Adviseur Digitalisering Europa, VNG
    Jonas Onland, Programmaleider Digitalisering en Europa, VNG 
  • Denken we wel commercieel genoeg?
    Danny Colijn, Directeur Dienstverlening, Gemeente Rotterdam
  • Het KCC is geen Calimero, maar een cruciaal onderdeel van de overheid!
    Daniël Timmermans, Hoofd Nederland Wereldwijd, Ministerie van Buitenlandse Zaken

Ronde A

  • Aangeboden door Salesfoce
  • De kunst & winst van eenvoud: case Versimpelteam gemeente Zwolle
    Gerda van de Bunt, Projectleider Versimpelteam, Gemeente Zwolle
    Inge Maas, Sectiehoofd KCC, Gemeente Zwolle
  • Hoe de virtuele agent Wout burgers en Politie verbindt
    Caspar Doing, Product Owner, Politie.nl en virtueel agent Wout
  • Van KCC via Servicepartner naar Power Centre
    Matthijs Wijga, Onderzoeker en Adviseur, PubliContact
    Coen Raijer, Onderzoeker en Adviseur, PubliContact

Ronde B

  • Vertrouwen realiseren in gemeentelijke dienstverlening: Een reis van onderzoek naar praktijk
    Arjen van Eeuwen, CEO, DMCC Group/TQIS
    Maurice Hartsinck, Business Manager, DMCC Group/TQIS

    Jolanda van Wijk, Adviseur Dienstverlening, Gemeente Wageningen
  • Leer-werktrajecten bij KCC Meierijstad: meer dan extra handjes
    Dorothee de Louw, Adviseur Dienstverlening, Gemeente Meierijstad
  • DIT is nodig, casus Wet Open Overheid
    Holger Peters, Webmaster en Informatieadviseur, Gemeente Buren

Ronde C

  • Op weg naar excellent klantcontact met ISO 18295
    Roel Masselink, directeur van de Klantenservice Federatie (KSF)
    Dirk Berkens, Operationeel Manager KCC, Rijksdienst voor Wegverkeer (RDW)
  • De maatschappelijke waarde van data uit het KCC: verbeteren vanuit klantsignalen
    Evelien Klomps, Procesmanager klantsignalen en complimenten, Gemeente Rotterdam
  • MijnZaken, track & trace vanuit KCC ook voor uw inwoners?
    Zakia Boucetta, Programmamanager Omnichannel, VNG Realisatie
    Sophia Schönher, Projectleider, Gemeente Tilburg 

Meld je nu aan en betaal €395,- excl. BTW per persoon! De tweede persoon van dezelfde (non-profit) organisatie kan zich met 50% korting registreren en betaalt slechts € 197,50,-
Klik hier om aan te melden

 

Overzicht nieuws

Ontvang als eerste informatie en aanbiedingen over het KCC Congres en jouw interessegebieden.
Meld je aan voor onze nieuwsbrief en ontvang een code voor €50,- korting op deelname aan een congres naar keuze!

AANMELDEN