Op donderdag 13 oktober vindt de 12e editie van het KCC Congres plaats. Dit jaar staat het KCC Congres in het teken van Prioriteiten voor morgen: de balans tussen menselijke maat, technologie, kennis en capaciteit. Er wordt veel gevraagd van de klantgerichtheid en bereikbaarheid in de publieke sector. De verwachtingen worden steeds hoger en de taken veranderen sneller. Dit vraagt om een doordachte maar vooral integrale aanpak van het KCC. Een aanpak met visie en oog voor de huidige realiteit.
Inspirerende keynotes
Dagvoorzitter
Joost van der Wal, Spreker & (Bestuurs)Adviseur in het publieke domein, Domeinregisseur Publieke Dienstverlening a.i. bij de Gemeente Bodegraven-Reeuwijk.
Van KCC naar Expertisecentrum
Klantcontactcentra in de publieke sector today: we doen de goede dingen en pakken de juiste ontwikkelingen aan. Maar…. maar missen twee cruciale zaken:
Jorinde ter Mors, Directeur Publiekszaken en Dienstverlening, Vereniging Directeuren Publieksdiensten (VDP)
De klant in het digitale tijdperk: de uitdagingen voor de publieke sector
Dr. Harald Pol, Oprichter en directeur Institute for Service Leadership, partner bij The Customer Connection en werkzaam bij Hogeschool Utrecht als Associate Lector Marketing & Customer Experience
Hoe sla je de brug tussen menselijke en digitale dienstverlening? Onderzoeksresultaten “Publieke dienstverlening in digitale transitie”
Recent heeft de Hogeschool Utrecht het 2 jarig onderzoeksprogramma ‘Publieke dienstverlening in digitale transitie’ afgerond. Een uitvoerig onderzoek onder diverse publieke dienstverleners zoals uitvoeringsorganisaties, gemeentes, ministeries, en hun klanten.
Dies Weijschedé, onderzoeker Marketing & Customer Experience, Hogeschool Utrecht
Jeroen van Grondelle, Digital onderzoeker Hogeschool Utrecht en innovator, consultant, lecturer, Jeroen van Grondelle Digital Ecosystems