Op dinsdag 8 oktober vindt de 10e editie van het KCC Congres in Bussum plaats. Met jaarlijks 200 deelnemers is het KCC Congres uitgegroeid tot hét congres op het gebied van klant contact centra binnen de overheid, zoals ministeries, provincies, gemeenten en waterschappen.
Dit jaar is het thema: De menselijke factor in (digitaal) klantcontact.
Voor deze jubileumeditie zijn op zoek naar een aantal aansprekende praktijkcases, die toepasbaar zijn op de overheidssector. Heb je ervaringen buiten de branche, maar zie je raakvlakken binnen het thema? Laat ons dan weten dat je een inhoudelijke bijdrage kunt leveren. Vul het formulier volledig in vóór 17 juni a.s.
CKC Seminars beoordeelt alle voorstellen op inhoud en samenhang met de thema’s. Uiterlijk 27 juni hoor je of het voorstel geaccepteerd is. Wij gaan ervan uit dat je dan dinsdag 8 oktober de hele dag beschikbaar bent. Je presenteert deze praktijkcase 1x in het parallelle programma voor de duur van 25-30 minuten.
Voorwaarden:
Lezingen met commerciële doeleinden kunnen niet worden geplaatst. Hiervoor kun je via de ‘participantenpagina’ informatie opvragen, deelname met stand of lezing (praktijkcase/workshop) behoort tot de mogelijkheden.
Interesse als bezoeker? De vroegboekkorting geldt nog tot 1 juli!
Dit jaar hebben we maximaal 200 plaatsen. Schrijf u nu in en ontvang €50,- korting
Het KCC Congres is al 10 jaar hét platform voor klantcontact, dienstverlening, communicatie en particpatie in overheidsorganisaties. Het congres zit boordevol met kennis, inspiratie en contacten en vindt op 8 oktober plaats in het Spant te Bussum. Voor meer informatie: www.kcc-congres.nl