Tijdens haar keynote bijdrage op het KCC Congres schetst Renata Verloop hoe grote maatschappelijke en technische ontwikkelingen het communicatievak vandaag – in de praktijk – beïnvloeden. Zij stelt daarbij dat overheidscommunicatie pas echt betekenis krijgt als het is verbonden aan dienstverlening of participatie. Daarvoor is wel een grote omslag nodig in het communicatievak – dat eigenlijk volledig zou moeten draaien om het maken van ‘echt contact’ tussen overheid en samenleving. Op het platform ‘Overheid in contact’ is zij een zoektocht begonnen met auteurs vanuit verschillende disciplines hoe dat contact idealiter zou moeten verlopen. Ze neemt je graag mee in deze zoektocht.
Renata Verloop helpt managers en bestuurders van publieke organisaties met het bouwen en onderhouden van een goed contact tussen hun organisatie en de samenleving. Haar vertrekpunt is communicatie, maar dan nadrukkelijk in relatie met dienstverlening en participatie. In september 2017 richtte zij het nieuwe platform Overheid in contact (www.overheidincontact.nl) om met verschillende professionals van binnen en buiten de overheid dit thema vanuit verschillende invalshoeken verder te verkennen.
WAT HEBBEN WIJ U TE BIEDEN?
– een uniek en branche-specifiek congres over klantcontact, dienstverlening, communicatie en participatie
– top keynote sprekers
– actuele praktijkcases van gerenommeerde organisaties
– interactie met sprekers en vakgenoten
– een leerzame dag in een uitstekende ambiance
Het KCC Congres is al 9 jaar hét platform voor klantcontactprofessionals in de overheid en woningcorporaties. Het congres zit boordevol met kennis, inspiratie en contacten en vindt op 11 oktober plaats in het Spant te Bussum. Voor meer informatie: www.kcc-congres.nl