Rotterdammers met een bijstandsuitkering gerichter en persoonlijker begeleiden naar werk

In Rotterdam hebben ruim 37.000 mensen een bijstandsuitkering. De gemeente biedt deze mensen ondersteuning bij het zoeken naar werk of een tegenprestatie. Daarbij is inzicht nodig in wie mensen zijn en wat ze nodig hebben om vooruit te komen. Boudewijn Bugter en Natanja de Bruin lichten tijdens het KCC Congres op 11 oktober toe hoe klantprofielen casemanagers handvatten geven om mensen op maat te begeleiden. En hoe persona’s helpen om zich beter in hun klanten te verplaatsen.

Boudewijn Bugter en Natanja de Bruin zijn Senior Adviseur bij Customer Revolution.


Deze praktijkcase wordt tijdens het jaarlijkse KCC Congres aangeboden door Customer Revolution. De bijdrage vindt plaats van 11.30 – 12.05 uur.

Het overige KCC programma zit naast inspirerende keynotes boordevol met vernieuwende praktijkcases, waaronder die van de Gemeente Amersfoort, Zeewolde, Rotterdam, Vught, Heerenveen en Den Haag hun ervaringen. Maar ook: Waterschap Zuiderzeeland, VNG Realisatie en Bibliotheek Rotterdam.

Deelnemers aan het KCC Congres maken kans op het boekje ‘Werken met profielen en persona’s’

Kijk voor het volledige programma en aanmelden op www.kcc-congres.nl

Het KCC Congres is al 9 jaar hét platform voor klantcontactprofessionals in de overheid. Het congres zit boordevol met kennis, inspiratie en contacten en vindt op 11 oktober plaats in het Spant te Bussum. Voor meer informatie: www.kcc-congres.nl

Overzicht nieuws