Over SIM
Ruim 20 jaar helpt SIM de digitale dienstverlening van lokale overheden te verbeteren met de website, het klantcontactsysteem, intranet of een andere oplossing. Hiermee maken wij online interactie voor miljoenen burgers iedere dag weer simpeler.
Waarom doen we mee?
Wij doen mee met het KCC congres, omdat het belang van het KCC groeit.
Burgers hebben contact met meer medewerkers dan alleen het KCC personeel. Logisch, gezien social media en de veranderingen op het gebied van dienstverlening, communicatie en participatie. Integraal klantbeeld zit in onze optiek al langer niet meer verstopt in een (zaak)systeem met alle dossiers, maar groeit toe naar een afdeling die het klantcontact continu regisseert. Een goed KCC maakt de organisatie klantgerichter, onze omgeving SIMkcs helpt daarbij en daar vertellen wij graag meer over tijdens het KCC congres.
Over SIMkcs
SIMkcs is dé cloudoplossing die helpt om klantcontact over alle kanalen beter en efficiënter af te handelen. In plaats van allerlei toepassingen en virtuele loketten, komen klantcontacten over alle kanalen samen in één applicatie.
Daarbij ligt de focus op het afhandelen van alle informatievragen door antwoorden naar het KCC te brengen. Doorverbinden is hierdoor minder vaak nodig door de mogelijkheid om gericht terugbelnotities te maken en feedback kunt geven op de content. Zo kan iedereen binnen de organisatie de dienstverlening continu blijven verbeteren.
Kijk voor meer informatie op: https://www.simgroep.nl/klantcontactsysteem
De 11e editie van het KCC Congres vindt plaats op donderdag 7 oktober 2021 in het Spant te Bussum. De deelnameprijs bedraagt € 345,- (non-profit) excl. BTW per persoon. De tweede persoon van dezelfde (non-profit) organisatie kan zich met 50% korting registreren en betaalt slechts € 172,50,-. Registreer voor 1 augustus en profiteer van de early bird korting: betaal slechts € 245,- excl. BTW. Registeren kan via deze pagina.