Klantcontactcentra in de publieke sector today: we doen de goede dingen en pakken de juiste ontwikkelingen aan. Maar…. maar missen twee cruciale zaken:
Tijd om stil te staan bij het doorontwikkelen van het KCC zodat alle klantencontacten en expertise optimaal benut kunnen worden. Niet alleen voor uitvoering van het huidige takenpakket maar bij het definiëren van toekomstige taken.
Jorinde ter Mors, Directeur Publiekszaken en Dienstverlening, Vereniging Directeuren Publieksdiensten (VDP)
Het KCC Congres is al 12 jaar een uniek congres over Klantcontact, Dienstverlening, Communicatie en Participatie. Elk jaar komen er 150 bezoekers bijeen voor inspirerende visies van topsprekers en het uitwisselen van praktijkervaringen binnen de overheid; van gemeente, waterschap, ministerie, provincie, veiligheidsregio, ZBO, politie en woningcorporatie alsmede het zorg en onderwijs.
Registreer je nu en betaal slechts €345,- excl. BTW per persoon elke tweede inschrijving (van het hetzelfde bedrijf / dezelfde instelling non-profit) ontvangt 50% korting en betaalt € 172,50! Klik hier voor meer informatie en registratie.