Het lijkt wel of iedereen tegenwoordig bezig is om ‘de klant’ van de overheid zo goed mogelijk te bedienen . Het regent ambities, programma’s en projecten om burgers en bedrijven beter te bedienen. Maar hoe gaan we dat nu precies intern organiseren? Hoe vertalen we die positieve energie en voornemens naar een goede interne samenwerking? De rol van het KCC of Frontoffice is daarbij cruciaal. Maar hoe kom je als KCC in positie? In een interactieve sessie gaan we op zoek naar de ’schijf van vijf’ om het KCC in positie te brengen als Power Centre dat niet alleen de klant optimaal bedient, maar ook de organisatie ontlast en helpt naar een volgend niveau te groeien.
Matthijs Wijga, Onderzoeker en Adviseur, PubliContact en Coen Raijer, Onderzoeker en Adviseur, PubliContact nemen je mee tijdens deze interactieve sessie.
Donderdag 12 oktober a.s. vindt het KCC Congres plaats in Burgers’ Zoo Safari Meeting Centre te Arnhem. Schrijf je in en betaal €395,- excl. BTW per persoon! De tweede persoon van dezelfde (non-profit) organisatie kan zich met 50% korting registreren en betaalt slechts € 197,50,-. Klik hier voor meer informatie en aanmelding