Achter de schermen van een klantcontactcentrum in crisistijd

Tijdens de pandemie staan de GGD’s in Nederland onder constante belangstelling en druk. Ad hoc beslissingen en onzekerheid zorgen ervoor dat burgers met veel vragen de GGD’s benaderen. Door deze crisis moest er razendsnel worden opgeschaald en is versneld gekeken naar de integratie van diverse voor de GGD Brabant-Zuidoost nieuwe kanalen als Microsoft Teams en e-mail. Tim Spijksma vertelt over de dynamische impact die deze nieuwe situatie heeft op het contactcenter, het thuiswerken en de lessen die er geleerd zijn.


Tim Spijksma, Projectmanager bij de GGD Brabant-Zuidoost

Deze praktijkcase wordt aangeboden door Unexus en vindt plaats van 10.50 – 11.30 uur, tijdens het KCC Congres op donderdag 7 oktober a.s.

Het KCC Congres is al 11 jaar een uniek congres over Klantcontact, Dienstverlening, Communicatie en Participatie. Elk jaar komen 150 tot 200 bezoekers bijeen voor inspirerende visies van topsprekers en het uitwisselen van praktijkervaringen binnen de overheid; van gemeente, waterschap, ministerie, veiligheidsregio, ZBO, politie en woningcorporatie tot aanverwant het zorg- en onderwijsdomein.

Registreer je nu voor € 345,-, de tweede en derde persoon van dezelfde organisatie krijgen 50% korting op deelname. Klik hier voor meer informatie en registratie.

 

Overzicht nieuws

Ontvang als eerste informatie en aanbiedingen over het KCC Congres en jouw interessegebieden.
Meld je aan voor onze nieuwsbrief en ontvang een code voor €50,- korting op deelname aan een congres naar keuze!

AANMELDEN