In steeds meer KCC’s krijgt het coachen op klantcontact een plek. Maar hoe realiseer je met coachen nu écht zichtbare resultaten in het klantcontact? Zoals bijvoorbeeld meer empathie of eigenaarschap. En hoe kun je met meer eigenaarschap klantvragen voorkomen?
In een boeiende, interactieve sessie delen Elviera Oude Luttikhuis (Afdelingshoofd Publiekscentrum gemeente Oss), Aquine Zondag (manager Publieksdienstverlening gemeente Hengelo) en Anouk de Leeuw (trainer Ocaro) hun aanpak en ervaringen. Inzichten en praktische handvatten voor KCC-teamleiders met zowel meer als minder ervaring in het coachen op klantcontact.
Donderdag 10 oktober a.s. vindt het KCC Congres plaats in het Spant te Bussum. Schrijf je in en betaal €395,- excl. BTW per persoon! Elke tweede persoon van dezelfde (non-profit) organisatie kan zich met 50% korting registreren en betaalt slechts € 197,50,-. Klik hier voor meer informatie en aanmelding.