De veranderende plek van het KCC; van afvoerputje tot pro actief kenniscentrum

De rol van het KCC verandert. Van een reactief afvoerputje, dat vragen beantwoordt naar een pro actief kenniscentrum dat ook de dienstverlening van de hele organisatie bewaakt. Maar wat verwacht men eigenlijk van de dienstverlening bij een organisatie, nu en in de toekomst? Wat leren we van deze bijzondere corona-tijd? En wat betekent dat voor het KCC?
Laat je inspireren door wat wij (KWH) halen uit de vele onderzoeken die wij doen onder huurders namens 150 woningcorporaties. We komen niet trouwens alleen. Ook zal een woningcorporatie vertellen hoe zij hier succesvol invulling aan geeft.

Thijs van Geenen, Adviseur, KWH, het landelijke kennis- en kwaliteitscentrum voor en door woningcorporaties. KWH is een coöperatieve vereniging opgericht door corporaties zelf. En werken van oudsher collegiaal en gelijkwaardig samen vanuit een gedeelde missie, sociale betrokkenheid en hart voor huurders.

Mathilde Koniuszek, Teamleider KCC Wonen, Thuisvester

Het KCC Congres is al 11 jaar een uniek congres over Klantcontact, Dienstverlening, Communicatie en Participatie. Elk jaar komen 150 tot 200 bezoekers bijeen voor inspirerende visies van topsprekers en het uitwisselen van praktijkervaringen binnen de overheid; van gemeente, waterschap, ministerie, veiligheidsregio, ZBO, politie en woningcorporatie tot aanverwant het zorg- en onderwijsdomein.Registreer je nu voor € 345,-, de tweede en derde persoon van dezelfde organisatie krijgen 50% korting op deelname. Klik hier voor meer informatie en registratie.

Overzicht nieuws