Dienstverlening bieden zoals de klant dit wil! Hoe een klantenservice bijdraagt aan de best mogelijke dienstverlening: Voor de klant en met de klant

Gemeente Schagen is een gemeente met een heldere missie, zij willen bijdragen aan geluk! Dit komt terug in de visie: “alles wat wij doen en laten, draagt bij aan het geluk van onze inwoners, ondernemers en medewerkers”. Vanuit deze visie en met het verbeterhuis als leidraad, willen zij de best mogelijke dienstverlening aan de klanten leveren. Altijd met oog en oor voor de wensen en belangen van onze klanten. Tijdens deze praktijkcase deelt Gemeente Schagen haar ervaringen. Hoe heeft het thema zich inmiddels doorontwikkeld? En hoe ontwikkelt de organisatie zich verder in die zin dat de gemeente Schagen inzet op excellente dienstverlening. Het organisatieonderdeel KCC speelt hierin een grote rol om als een High Performance Organisatie door inwoners en ondernemers ervaren te worden.
Alexander Meijer en Anja van Egmond laten hun licht schijnen op de succes- en faalervaringen. Zij nemen jou als deelnemer hierin mee en laten jou stilstaan bij jouw eigen situatie binnen de organisatie. Hoe kunnen we leren van elkaar?


Alexander Meijer
,
Gemeentesecretaris/Algemeen Directeur, Gemeente Schagen

Anja van Egmond, Adviseur Dienstverlening, Gemeente Schagen

Het KCC Congres is al 11 jaar een uniek congres over Klantcontact, Dienstverlening, Communicatie en Participatie. Elk jaar komen 150 tot 200 bezoekers bijeen voor inspirerende visies van topsprekers en het uitwisselen van praktijkervaringen binnen de overheid; van gemeente, waterschap, ministerie, veiligheidsregio, ZBO, politie en woningcorporatie tot aanverwant het zorg- en onderwijsdomein.Registreer je nu voor € 345,-, de tweede en derde persoon van dezelfde organisatie krijgen 50% korting op deelname. Klik hier voor meer informatie en registratie.

Overzicht nieuws