Werken vanuit de bedoeling. Dat begint bij de inwoner! Adviesbureau Morgens interviewde 6 ambtenaren die betrokken zijn bij gemeentelijke dienstverlening en trok hier 6 belangrijke lessen uit. Deze lessen delen we graag met jullie in deze sessie en gaan we met elkaar dieper in op één van die lessen: ‘zorg dat je weet wat de behoeften van je inwoners zijn’. Het belooft een interactieve en leerzame sessie te worden.
Donderdag 10 oktober a.s. vindt het KCC Congres plaats in het Spant! te Bussum. Schrijf je in en betaal €395,- excl. BTW per persoon! Elke tweede persoon van dezelfde (non-profit) organisatie kan zich met 50% korting registreren en betaalt slechts €197,50,-. Klik hier voor meer informatie en aanmelding.
Het KCC congres is na 14 jaar uitgegroeid tot het meest succesvolle en langstlopende congres op het gebied van klant contact centra binnen de overheid en – en woningcorporatiesector. We delen visies en ervaringen, met als voornaamste doel aanknopingspunten te bieden voor een verbeterde dienstverlening en optimale inzet van het KCC. Hoe breng jij klantdenken in de praktijk bij jouw organisatie? Je hebt op één dag meer zicht en grip op klantcontact en dienstverlening, nu en in de toekomst. Wat betekent dit voor jou? Waar kan je van elkaar leren en samenwerken? Laat je tijdens het KCC Congres voeden met inspiratie en kennis om zo ook binnen jouw organisatie beter klantcontact te realiseren.