Is klantcontact nog mensenwerk?

Johan de Jager leidde jarenlang reorganisaties, fusies en veranderingsprocessen. Hij veranderde van koers en bevrijdt nu zichzelf en organisaties van het systeem- en structuurdenken. In de afgelopen decennia is het gesprek aangaan ondergeschikt geraakt aan het klanten contactsysteem dat we daarvoor hebben bedacht. We lijken daardoor wel vergeten dat het in de dienstverlening om mensenwerk gaat. Al meer dan 100 jaar zijn organisaties op dezelfde manier ingericht. Nu de samenleving zo verandert, wordt het tijd dat organisaties het harnas van de hiërarchie gaan loslaten en zich aanpassen aan de samenleving en de medewerkers van de toekomst. Johan de Jager is een anders denker en neemt je tijdens het KCC Congres op 8 oktober als reisleider mee in het blauwdrukvrij denken. Met zijn inspirerende boodschap zet hij aan tot anders denken en anders doen.

Johan de Jager is gemeentesecretaris bij de gemeente Bodegraven-Reeuwijk en verbonden aan De Organisatie Coach. Hij begeleidt organisaties met vernieuwingstrajecten en geeft workshops om de ontwikkeling van leidinggeven naar leiderschap te maken.

Naast Johan zullen ook Renata Verloop (communicatieadviseur, hoofdredacteur Overheid in contact) en Sydney Brouwer (spreker en specialist op het gebied van klantgerichtheid en klantbeleving) een bijdrage aan het plenaire programma leveren.

Ook deelnemen aan het KCC Congres? Tot 1 augustus ontvangt u nog € 50,- vroegboekkorting. Elke tweede inschrijving ontvangt 50% korting en betaalt € 122,50.

Het KCC Congres is al 10 jaar hét platform voor klantcontact, dienstverlening, communicatie en particpatie in overheidsorganisaties. Het congres zit boordevol met kennis, inspiratie en contacten en vindt op 8 oktober plaats in het Spant te Bussum. Voor meer informatie: www.kcc-congres.nl

Overzicht nieuws