Tijdens het KCC Congres van dinsdag 8 oktober zal geluksexpert Patrick van Hees een interactieve lezing/workshop geven met relevante inzichten uit de wereldwijde gelukswetenschap en dit met ons delen en deze vertalen naar de praktijk van het klantcontact, maar ook naar de privé-situatie. Gelukkige professionals zijn productiever, creatiever, socialer en beter bestand tegen burn-out. Veel organisaties investeren mede daarom in het geluk van de medewerkers, Patrick laat zien hoe dat werkt. Met humor, praktische adviezen en veel interactie.
Patrick van Hees is founding partner van het CHAP Happiness Instititute en Nederland’s populairste spreker over geluk. Hij studeerde Applied Positive Psychology in Cambridge, verzorgt wereldwijd lezingen over geluk, publiceerde drie bestsellers over dit onderwerp en adviseert grote organisaties over hoe zij geluk kunnen inzetten bij hun bedrijfsvoering.
Naast Patrick zullen ook Renata Verloop (communicatieadviseur, hoofdredacteur Overheid in contact), Johan de Jager (gemeentesecretaris bij de gemeente Bodegraven-Reeuwijk en verbonden aan De Organisatie Coach) en Sydney Brouwer (Spreker en Specialist op het gebied van Klantgerichtheid en Klantbeleving) een bijdrage aan het plenaire programma leveren.
Het overige KCC programma zit naast inspirerende keynotes boordevol met vernieuwde praktijkcases.
Klik hier voor een volledig programmaoverzicht.
Ook deelnemen aan het KCC Congres? De deelnameprijs bedraagt € 295,- (non-profit). Elke tweede inschrijving ontvangt 50% korting en betaalt € 147,50.
* Geldt niet voor profit organisaties, zij betalen € 695,- p.p.
Het KCC Congres is al 10 jaar hét platform voor klantcontact, dienstverlening, communicatie en particpatie in overheidsorganisaties. Het congres zit boordevol met kennis, inspiratie en contacten en vindt op 8 oktober plaats in het Spant te Bussum. Voor meer informatie: www.kcc-congres.nl