MijnZaken, track & trace vanuit het KCC ook voor uw inwoners?

MijnZaken is een waardevolle service voor inwoners en ondernemers, die hen de mogelijkheid biedt om de statusinformatie van hun product of dienst te volgen. Dit verbetert de klanttevredenheid en -ervaring en voorkomt onnodige contacten, waardoor kosten worden verminderd. Het doel is om inzicht, overzicht en uitzicht te bieden aan zowel inwoners als medewerkers, en dit wordt aangeboden vanuit de Omnichannel kanaalstrategie. Momenteel zijn ruim 15 koplopers gemeenten actief op MijnZaken en onderzoeken we de mogelijkheden bij mijnoverheid.nl op MijnZaken en geven we een vooruitblik naar nieuwe generieke services die in ontwikkeling zijn.

Laat je door Zakia Boucetta, VNG Realisatie en Sophia Schönher, Gemeente Tilburg inspireren door de demopresentatie MijnZaken van gemeente Tilburg. Kom en zie hoe MijnZaken ook mogelijk te realiseren is bij jouw gemeente kanaalonafhankelijk.

Donderdag 12 oktober a.s. vindt het KCC Congres plaats in Burgers’ Zoo Safari Meeting Centre te Arnhem. Schrijf je in en betaal €395,- excl. BTW per persoon! De tweede persoon van dezelfde (non-profit) organisatie kan zich met 50% korting registreren en betaalt slechts € 197,50,-. Klik hier voor meer informatie en aanmelding

Overzicht nieuws