Uit onderzoek blijkt dat de verwachting van klanten voor bereikbaarheid en klantinzicht van organisaties verschuift. Klanten verwachten flexibiliteit, snel en volledig antwoord en via de kanalen waar zij voorkeur voor hebben. Tegelijkertijd speelt bij veel organisaties personeelstekort een rol bij het effectief inrichten van het KCC. Bij onze klanten zien wij deze trends ook. In deze praktijkworkshop vertellen we over de belangrijkste klantcontacttrends die wij zien en gaan we samen in gesprek hoe je als KCC daarop kunt inspelen.
Wim Pullens, Directeur/Eigenaar, Unexus
Deze praktijkcase wordt aangeboden door Unexus en vindt plaats van 11.00 – 11.40 tijdens het KCC Congres op donderdag 13 oktober.
Het KCC congres is na 12 jaar uitgegroeid tot het meest succesvolle en langstlopende congres op het gebied van klant contact centra binnen de overheid- en woningcorporatiesector. We delen visies en ervaringen, met als voornaamste doel aanknopingspunten te bieden voor een verbeterde dienstverlening en optimale inzet van het KCC. Hoe breng jij klantdenken in de praktijk bij jouw organisatie?
Registreer je nu voor €345,- excl. BTW per persoon. Elke 2e inschrijving ontvangt 50% korting en betaalt slechts €172,50. Klik hier voor meer informatie en registratie.