Onlangs maakte de overheid bekend dat, na de val van het kabinet, de landelijke verkiezingen worden gehouden op woensdag 29 oktober a.s.
Na zorgvuldige overweging, gesprekken met teammanagers KCC en Burgerzaken van verschillende gemeenten en stakeholders, hebben wij als organisatie besloten om het KCC congres dat zou plaatsvinden op dinsdag 28 oktober te verplaatsen naar dinsdag 4 november.
We hopen jou op 4 november in Orpheus te mogen verwelkomen voor een inspirerende dag vol praktijkvoorbeelden en ontmoetingen.
Het KCC congres is na 15 jaar uitgegroeid tot het meest succesvolle en langstlopende congres op het gebied van klant contact centra binnen de overheid- en woningcorporatie-sector. We delen visies en ervaringen, met als voornaamste doel aanknopingspunten te bieden voor een verbeterde dienstverlening en optimale inzet van het KCC. Hoe breng jij klantdenken in de praktijk bij jouw organisatie?
Je hebt op één dag meer zicht en grip op klantcontact en dienstverlening, nu en in de toekomst. Wat betekent dit voor jou? Waar kan je van elkaar leren en samenwerken? Laat je tijdens het KCC Congres voeden met inspiratie en kennis om zo ook binnen jouw organisatie beter klantcontact te realiseren.