Omnichannel in de praktijk

Hou jij je bezig met klantgedreven dienstverlening? En hoe jij als gemeente de vele communicatiekanalen stroomlijnt? En ben je nieuwsgierig naar hoe andere gemeenten dit aanpakken? Voor veel gemeenten is het een moeilijk vraagstuk: betere dienstverlening door Omnichannel. Tijdens deze sessie inspireren we je met mooie voorbeelden van andere gemeenten waarmee we je op weg helpen om zelf ook aan de slag te gaan met de praktische toepassing van Omnichannel. In gesprek met Jeroen Stam en Alexandra van der Lee over:

  • Hoe zet je met omnichannel dienstverlening de inwoner en ondernemer centraal?
  • Wat vraagt deze manier van werken van jou als medewerker, leidinggevende en wat betekent het voor jouw organisatie

Jeroen Stam, Projectleider, A&O fonds Gemeenten

Alexandra van der Lee, Projectleider, A&O fonds Gemeenten
Het KCC Congres is al 11 jaar een uniek congres over Klantcontact, Dienstverlening, Communicatie en Participatie. Elk jaar komen 150 tot 200 bezoekers bijeen voor inspirerende visies van topsprekers en het uitwisselen van praktijkervaringen binnen de overheid; van gemeente, waterschap, ministerie, veiligheidsregio, ZBO, politie en woningcorporatie tot aanverwant het zorg- en onderwijsdomein.

Registreer je nu voor € 345,-, de tweede en derde persoon van dezelfde organisatie krijgen 50% korting op deelname. Klik hier voor meer informatie en registratie.

Overzicht nieuws