Op weg naar excellent klantcontact met ISO 18295

Klantcontact, klantbeleving en klantenservice zijn relevante en onderscheidende succesfactoren voor organisaties. Ontdek hoe de ISO 18295 jouw klantcontactcenter helpt bij de positionering binnen jullie organisatie en inzichtelijk maakt waar je waarde toevoegt en hoe je dat verder verbetert.

In een boeiende, interactieve sessie delen Roel Masselink, Directeur, Klantenservice Federatie (KSF) en Dirk Berkers, Operationeel Manager KCC, RDW (Dienst Wegverkeer) aan de hand van een voorbeeld uit de praktijk wat het certificeringstraject jou KCC brengt, maar ook wat het van je vraagt. Hoe start je, waarom je start, waar start je en met wie? Een ervaringsdeskundige deelt zijn tips & trics zodat jij na het congres meteen aan de slag kunt.

Donderdag 12 oktober a.s. vindt het KCC Congres plaats in Burgers’ Zoo Safari Meeting Centre te Arnhem. Schrijf je in en betaal €395,- excl. BTW per persoon! De tweede persoon van dezelfde (non-profit) organisatie kan zich met 50% korting registreren en betaalt slechts € 197,50,-. Klik hier voor meer informatie en aanmelding.

Overzicht nieuws