Overtuigen en inspireren: met welke instrumenten maakt u als manager op het KCC hét verschil?

Om bij te dragen aan vertrouwen van de burger is kwalitatieve dienstverlening essentieel. Het KCC speelt hierin een belangrijke rol. Het blijkt uitdagend om kwaliteit in te bedden op een wijze die duurzaam is en gedragen wordt door de totale organisatie en niet slechts door enkele enthousiaste medewerkers. Hoe zorgt u er als verantwoordelijke voor dat u het MT kunt overtuigen van noodzakelijke keuzen en investeringen én zorgt u voor inspiratie, motivatie en gedrevenheid bij medewerkers om net dat stapje extra te zetten? TQIS gaat graag met u in gesprek tijdens deze interactieve sessie!

Arjen van Eeuwen, CEO, DMCC Group/TQIS
Maurice Hartsinck, Business Manager, TQIS

Het KCC Congres is al 12 jaar een uniek congres over Klantcontact, Dienstverlening, Communicatie en Participatie. Elk jaar komen er 150 bezoekers bijeen voor inspirerende visies van topsprekers en het uitwisselen van praktijkervaringen binnen de overheid; van gemeente, waterschap, ministerie, provincie, veiligheidsregio, ZBO, politie en woningcorporatie alsmede het zorg en onderwijs.

Registreer je nu en betaal slechts €345,- excl. BTW per persoon elke tweede inschrijving (van het hetzelfde bedrijf / dezelfde instelling non-profit) ontvangt 50% korting en betaalt € 172,50! Klik hier voor meer informatie en registratie.

 

Overzicht nieuws