Stop met excellente dienstverlening!

De buzzwords vliegen je om de oren. Excellent, met de menselijke maat en de klant centraal. Dat is nogal wat. Maar moet dat allemaal?

We gaan in gesprek over optimale dienstverlening voor de klant, medewerker en opdrachtgever. Wat is het en hoe kom je er? Het klantcontactcentrum vervult een cruciale rol. Zij helpen de klant en de organisatie. Maar #hoedan? Dienstverlening is van de hele organisatie. We gaan met elkaar in gesprek en geven je concrete tips mee waar je wat aan hebt. Waarschuwing… het wordt interactief.

Helene van der Sluijs, onderzoeker en adviseur, PubliContact
Coen Raijer, onderzoeker en adviseur, PubliContact

Het KCC Congres is al 12 jaar een uniek congres over Klantcontact, Dienstverlening, Communicatie en Participatie. Elk jaar komen er 150 bezoekers bijeen voor inspirerende visies van topsprekers en het uitwisselen van praktijkervaringen binnen de overheid; van gemeente, waterschap, ministerie, provincie, veiligheidsregio, ZBO, politie en woningcorporatie alsmede het zorg en onderwijs.

Registreer je nu en betaal slechts €345,- excl. BTW per persoon elke tweede inschrijving (van het hetzelfde bedrijf / dezelfde instelling non-profit) ontvangt 50% korting en betaalt € 172,50! Klik hier voor meer informatie en registratie.

Overzicht nieuws