Stop met het optimaliseren van je reparatieproces!

Onze focus op klanttevredenheid heeft de afgelopen jaren duidelijk geleid tot een stijging hiervan. De laatste tijd zagen we echter dat deze groei op een aantal onderwerpen afvlakt. Het optimaliseren en verbeteren van het reparatieproces leverde weinig tot niets meer op. We hadden het plafond bereikt. Wat doe je dan? Aan de hand van de 3 fasen – van broedplaats, naar werkplaats tot bouwplaats – geven de sprekers antwoord op de vraag ‘Hoe zorgen we dat klanttevredenheid op het reparatieproces verder stijgt en dat dit proces efficienter verloopt?’ Een inspirerende praktijkcase waarbij we stil staan bij:

  • Waarom optimaliseren van een bestaand proces niet altijd de oplossing is.
  • Hoe je kunt samenwerken in een domein gestuurde organisatie.
  • Waarom je klantreizen in kaart moet brengen vanuit de emotie.
  • Hoe je een breed gedragen ideale klantreis ontwerp binnen een week.
  • Hoe je ergens aan kunt beginnen zonder plan.
  • De ideale klantreis werkelijkheid laten worden.

Het doel is de klant, medewerker en de organisatie dichter bij elkaar te brengen waarbij het omdenken ofwel “Practice what you preach” te hanteren. Oftewel: inspiratie uit de praktijk die je niet mag missen!

Robin van Dorland, Manager Klantcontacten, Woonstad Rotterdam
Bjorn Terlouw,
Customer Experience Expert, Woonstad Rotterdam

Het KCC Congres is al 11 jaar een uniek congres over Klantcontact, Dienstverlening, Communicatie en Participatie. Elk jaar komen 150 tot 200 bezoekers bijeen voor inspirerende visies van topsprekers en het uitwisselen van praktijkervaringen binnen de overheid; van gemeente, waterschap, ministerie, veiligheidsregio, ZBO, politie en woningcorporatie tot aanverwant het zorg- en onderwijsdomein.

Registreer je nu voor € 345,-, de tweede en derde persoon van dezelfde organisatie krijgen 50% korting op deelname. Klik hier voor meer informatie en registratie.

Overzicht nieuws