Klantcontact vormt het visitekaartje van iedere gemeente en draagt bij aan het realiseren van vertrouwen bij het publiek. Hoe kunnen we de uitdagingen die betrouwbare dienstverlening in de weg staan overwinnen om zo dat vertrouwen te bevorderen én te behouden, mét oog voor de medewerker? Deze vraag staat centraal in deze inspirerende kennissessie, georganiseerd door TQIS in samenwerking met de gemeente Wageningen. We presenteren de resultaten van ons nieuwste onderzoek naar KCC-klantcontact en nemen u mee in een waardevolle praktijkcase van gemeente Wageningen. We delen niet alleen de drijfveren van betrouwbaar klantcontact, maar ook de obstakels. Middels de praktijkcase laten we zien hoe kwaliteitsmonitoring op het KCC succesvol kan worden ingezet om obstakels te kunnen overwinnen. We delen bevindingen en aanbevelingen voor het realiseren van de ultieme doelstelling: Klantcontact die het vertrouwen van alle stakeholders verdient. TQIS gaat graag met u in gesprek tijdens deze interactieve sessie waarin theorie en praktijk samenkomen!
De volgende sprekers nemen je mee in een inspirerend verhaal tijdens de sessie Vertrouwen realiseren in gemeentelijke dienstverlening: Een reis van onderzoek naar praktijk
Donderdag 12 oktober a.s. vindt het KCC Congres plaats in Burgers’ Zoo Safari Meeting Centre te Arnhem. Schrijf je in en betaal €395,- excl. BTW per persoon! De tweede persoon van dezelfde (non-profit) organisatie kan zich met 50% korting registreren en betaalt slechts € 197,50,- Klik hier voor meer informatie en aanmelding.