Inwoners willen gehoord worden en hebben in hun contact met organisaties behoefte aan een menselijk geluid. Andersom hebben die organisaties juist een voorkeur voor meer afstand en een zakelijke manier van communiceren. Het lijkt misschien alsof die twee elkaar uitsluiten maar niets is minder waar. Jerry Downing vertelt over empathie en digitaal klantcontact en geeft tips hoe je deze met elkaar verbindt.
Het overige KCC programma zit naast inspirerende keynotes boordevol met vernieuwde praktijkcases.
Klik hier voor een volledig programmaoverzicht.
Ook deelnemen aan het KCC Congres? De deelnameprijs bedraagt € 295,- (non-profit). Elke tweede inschrijving ontvangt 50% korting en betaalt € 147,50.
* Geldt niet voor profit organisaties, zij betalen € 695,- p.p.
Het KCC Congres is al 10 jaar hét platform voor klantcontact, dienstverlening, communicatie en particpatie in overheidsorganisaties. Het congres zit boordevol met kennis, inspiratie en contacten en vindt op 8 oktober plaats in het Spant te Bussum. Voor meer informatie: www.kcc-congres.nl